מלון בית שמואל

לקוחותינו יקרים,
עקב המצב אנו סגורים באופן זמני ומקווים לחזור לפעילות בהקדם

עד לחזרתנו לפעילות – לא יהיה מענה במשרדים
בכל נושא ניתן לצור אתנו קשר במייל: reception@wupj.org.il

ניתן להזמין חדרים בטלפון: 02-6203555

חדרי המלון

החדרים

11 חדרי מלון בוטיק ממוקמים בקומה אחת עם לובי פרטי, המאפשר הזמנת המקום כולו למשפחה ו/או חברים החוגגים אירוע (יום הולדת או שמחה אחרת).
למרבית החדרים במלון מרפסות הפונות לנוף מקסים של חומות העיר העתיקה במרכז ירושלים.
 חדרי בית ההארחה מאפשרים אירוח ליחידים ומשפחות עד 6 אורחים בחדר במחיר אטרקטיבי.

 

 

 

אווירה

בית שמואל משלב בין קודש לחול, ממש כמו העיר אשר בליבה הוא שוכן. ייחודו של המלון הינו בביתיות ובאינטימיות שהוא מקרין. האורחים זוכים ליחס אישי, כיאה למלון קטן ומיוחד. אווירה חופשית ובלתי פורמאלית.

במקום קיים פאטיו פורח ושקט בחזון גן העדן התנ״כי עם עצים ומים זורמים בתכנונו של האדריכל הנודע משה ספדיה. כמו כן קיים בית קפש והאורחים יכולים ליהנות בימות האביב, הפריחה והשמש עם שתייה וארוחות קלות. אפשרות למגשים משפחתיים, חגיגות בר/בת-מצווה, שבתות חתן, במרחק הליכה מהכותל המערבי.

חדרי המלון

 

החדרים ברמה מלונאית גבוהה, מרווחים ומעוצבים.אווירה אינטימית המתאימה לזוגות ולמשפחות בתפוסה של עד 4 אורחים בחדר. במרבית החדרים מרפסות הפונות לחומות העיר העתיקה. בחדרים אמבטיה פרטית, מיזוג אוויר מרכזי, טלוויזיה LCD עם מגוון ערוצי לווין ואינטרנט אלחוטי המאפשר גלישה חופשית ללא חיוב.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

דירת המלך דוד

 

הדירה ממוקמת ברחוב קינג דיויד, צמוד למלון קינג דיויד. הדירה מרוהטת ומעוצבת באלגנטיות. בדירה חדר משפחה הכולל טלוויזיה LCD עם מגוון ערוצי לוין, מטבח מאובזר הכולל מקרר ותנור,ופינת אוכל. בנוסף חדר הורים הכולל מקלחת ושירותים פרטיים, וחדר ילדים הכולל מקלחת ושירותים נפרדים.בדירה מיזוג אוויר מרכזי.
מתאים למשפחות המחפשות אירוח משפחתי מוזל במקום מרכזי ויוקרתי.

בית הארחה

 

החדרים שופצו לאחרונה וכוללים מקלחת ושירותים פרטיים ונפרדים, מיזוג אוויר מרכזי, טלוויזיה עם מבחר ערוצי לווין, מקרר וערכת קפה. החדרים המתאימים למפגשים חברתיים ומשפחתיים לתפוסה של עד 6 אורחים בחדר. במרכז החדרים פינת ישיבה אינטימית ואינטרנט אלחוטי המאפשר גלישה חופשית ללא חיוב.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן